Γενικά για τη Δράση – Προσφορές
το σύνολο των παροχών της δράσης, εάν διαθέτουν νόμιμα αδειοδοτημένους χώρους πώλησης ηλεκτρονικών ειδών και υπηρεσιών (καταστήματα), στους οποίους είναι δυνατή η φυσική προσέλευση των ωφελούμενων της δράσης.
ή εναλλακτικά
μόνο τηλεπικοινωνιακά συμβόλαια διαδικτυακής σύνδεσης, μέσω της συνεργασίας τους, στο πλαίσιο της δράσης, με Παρόχους/Προμηθευτές, οι οποίοι επίσης θα είναι εγγεγραμμένοι στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών διαθέτοντας τις υπόλοιπες δύο παροχές της δράσης.
α. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι δεκαπέντε (15) προϊόντα εξοπλισμού ΤΠΕ
β. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι δεκαπέντε (15) προϊόντα σύνδεσης στο διαδίκτυο
γ. Τουλάχιστον ένα (1) και το πολύ μέχρι πέντε (5) προϊόντα Συμβουλευτικής Υποστήριξης/Ενημέρωσης
Εγγραφή – Ένταξη στο Μητρώο
Όλα τα ηλεκτρονικά έγγραφα θα πρέπει να είναι σε μορφή pdf και εφόσον τα έγγραφα, για κάποια κατηγορία εκ των παραπάνω δικαιολογητικών, είναι περισσότερα από ένα, θα μεταφορτώνονται σε συμπιεσμένη μορφή (zip).
Τα δικαιολογητικά αυτά θα πρέπει να τεκμηριώνουν τα στοιχεία που ο ενδιαφερόμενος Πάροχος/Προμηθευτής έχει συμπληρώσει στην αίτηση συμμετοχής του.
Ο Πάροχος/Προμηθευτής υποχρεούται να αποστείλει όλα τα παραπάνω δικαιολογητικά πρωτότυπα ή νομίμως θεωρημένα στη διεύθυνση Νίκης 4 105 63 Αθήνα, 2ος όροφος (Κεντρικό Πρωτόκολλο), το αργότερο εντός 10 εργάσιμων ημερών από την αποδοχή της αίτησης και ένταξής του στο Μητρώο.
Ο φάκελος των δικαιολογητικών θα πρέπει να φέρει την ειδική Ετικέτα Φακέλου, η οποία είναι διαθέσιμη προς εκτύπωση από το ΠΣ της δράσης.
Το ΤΕΕ ενημερώνει τους Τηλεπικοινωνιακούς Παρόχους ή τις Εμπορικές Επιχειρήσεις Πώλησης Υπολογιστικού Εξοπλισμού για την έγκριση (ή την απόρριψη) της αίτησης εγγραφής τους και μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email), ενώ σε περίπτωση απόρριψης σημειώνεται και ο λόγος αυτής.
Το ΤΕΕ δεν έχει υποχρέωση να ενημερώνει εγγράφως ή με οποιονδήποτε άλλο τρόπο τους ενδιαφερόμενους.
13. Τι μπορώ να κάνω σε περίπτωση απόρριψης της αίτησης εγγραφής μου στο Μητρώο Παρόχων/Προμηθευτών;
Τιμολόγηση
Α. Τιμολόγιο – Δελτίο Αποστολής (σε ενιαίο ή ξεχωριστό έντυπο) μηχανογραφημένο ή χειρόγραφο.
Β. Απόδειξη Λιανικής συνοδευόμενη από Δελτίο Αποστολής με τη μορφή μηχανογραφημένων ή χειρόγραφων εντύπων.
Δε γίνονται αποδεκτές ταμειακές αποδείξεις λιανικής.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει στα παραστατικά να αναγράφονται τα αναφερόμενα στην πρόσκληση στοιχεία του εξοπλισμού ή των υπηρεσιών (πχ serial number εξοπλισμού, κωδικός παραγγελίας, κωδικό κουπονιού κλπ).
Αντίστοιχα, το παραστατικό για την υπηρεσία συμβουλευτικής προς τον ωφελούμενο μπορεί να είναι ένα από τα ακόλουθα :
Α. Τιμολόγιο παροχής υπηρεσίων μηχανογραφημένο ή χειρόγραφο.
Β. Απόδειξη Λιανικής με τη μορφή μηχανογραφημένων ή χειρόγραφων εντύπων.
Δε γίνονται αποδεκτές ταμειακές αποδείξεις λιανικής.
Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει στα παραστατικά να αναγράφονται τα αναφερόμενα στην πρόσκληση στοιχεία για την κατηγορία συμβουλευτικής υποστήριξης.
Η κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό του παρόχου/προμηθευτή θα αφορά το ποσό της επιδότησης και θα επέχει θέση απόδειξης είσπραξης.
Στο πληροφοριακό σύστημα της δράσης και βάσει των οδηγιών του σχετικού web service θα πρέπει να δίνεται το συνολικό ποσό του τιμολογίου, αλλά και το ποσό της επιδότησης.
Η ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΧΩΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΕΚΠΤΩΣΗ ΣΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΗΘΕΝ ΠΡΟΪΟΝ Ή ΥΠΗΡΕΣΙΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ.
Υπόδειγμα του τιμολογίου έχει αναρτηθεί εδώ.
Ο κάθε πάροχος/προμηθευτής ανάλογα με την κατηγορία που ανήκει στέλνει τα δικά του δικαιολογητικά σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στις ενότητες 7.4 και 7.5 της Πρόσκλησης.
Διευκρινίζεται ότι για να γίνει η πληρωμή προς οποιονδήποτε (πάροχο/προμηθευτή ή τηλεπικοινωνιακό πάροχο) θα πρέπει να έχουν αποσταλεί τόσο τα δικαιολογητικά της ενότητας 7.3 της Πρόσκλησης όσο και τα κατά περίπτωση δικαιολογητικά των ενοτήτων 7.4 (για παρόχους/προμηθευτές) ή 7.5 (για τηλεπικοινωνιακούς παρόχους) της Πρόσκλησης.
Για παράδειγμα, αν κάποιος τηλεπικοινωνιακός πάροχος συνεργάζεται με κάποια επιχείρηση πώλησης υπολογιστικού εξοπλισμού που δεν αποστείλει ή καθυστερήσει να αποστείλει τα δικαιολογητικά της ενότητας 7.3 της Πρόσκλησης, ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος δε θα μπορεί να πληρωθεί, ακόμα και αν έχει στείλει τα δικά του δικαιολογητικά.
A. Ο πάροχος ΔΕΝ επιβάλει φραγή στη σύνδεση του δικαιούχου, συνεχίζει να παρέχει την υπηρεσία και να εισπράττει την επιδότηση (παρόλο που ο δικαιούχος έχει οφειλές και δυνητικά ο πάροχος θα μπορούσε να διακόψει την υπηρεσία)
B. Ο πάροχος επιβάλει φραγή στη σύνδεση του δικαιούχου, διακόπτει την παροχή της υπηρεσίας και σταματά να εισπράττει την επιδότηση. Στην περίπτωση αυτή, ακόμα και εάν αργότερα αρθεί η φραγή, ο πάροχος δε θα εισπράξει την επιδότηση για το εναπομείναν διάστημα του συμβολαίου.
1) Ο Κωδικός Παραγγελίας θα πρέπει να αναγράφεται στην καταχώριση του συγκεκριμένου τιμολογίου στη συγκεντρωτική λίστα που θα συνοδεύει τους μηνιαίους λογαριασμούς.
2) Κατά την ηλεκτρονική αποστολή των στοιχείων των τιμολογίων, μέσω του πληροφοριακού συστήματος της δράσης (και των αντίστοιχων web services), για την οποία υπάρχει δυνατότητα να γίνεται εντός ολίγων ημερών από την έκδοση των τιμολογίων (μέχρι την οριστικοποίηση των στοιχείων τους από τους παρόχους), θα πρέπει μαζί με τα υπόλοιπα στοιχεία του τιμολογίου να αποστέλλεται ηλεκτρονικά και ο Κωδικός Παραγγελίας που του αντιστοιχεί.
Διακρίνονται δύο περιπτώσεις :
Α) Νέες συνδέσεις μέσω προσφορών που έχουν υποβληθεί στο πλαίσιο της Δράσης:
Για την περίπτωση νέων προσφορών, που έχουν υποβληθεί στο πλαίσιο της Δράσης, και που αφορούν τιμή για το σύνολο της Triple-Play υπηρεσίας θα πρέπει, αφενός η επιδότηση των 12€ να περιλαμβάνεται στο τιμολόγιο του Παρόχου που προσφέρει την τηλεφωνία και το internet, αφετέρου να αποστέλλεται στο ΤΕΕ το σύνολο του λογαριασμού, δηλαδή και τα δύο τιμολόγια, ώστε να αντιστοιχεί το συνολικό ποσό τιμολογίων στο ποσό της προσφοράς που υποβλήθηκε στο σύστημα.
Β) Υφιστάμενες συνδέσεις :
Για την περίπτωση υφιστάμενων συνδέσεων, το ποσό του υφιστάμενου συμβολαίου συμπληρώνεται όταν γίνεται η παραγγελία στο κατάστημα, όπου ο δικαιούχος προσκομίζει και το τιμολόγιό του (λογαριασμό από την υφιστάμενη σύνδεση). Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει να δηλώνεται μόνο το ποσό του τιμολογίου του Παρόχου που προσφέρει την τηλεφωνία και το internet και δεν απαιτείται να δηλωθεί και το δεύτερο τιμολόγιο που αφορά την υπηρεσία της τηλεόρασης.
Στην περίπτωση αυτή θα αποστέλλεται στο ΤΕΕ μόνο το τιμολόγιο που αφορά την υπηρεσία τηλεφωνίας και internet.